Суббота, 23.09.2017, 21:08
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Принципы лежащие в основе процесса обучения | Регистрация | Вход
Приветствие
Администратор

АДМИНИСТРАТОР САЙТА

Заместитель директора по учебно-методической работе

КЛИМЕНКО ВАЛЕНТИНА АЛЕКСЕЕВНА


...
Часы
Меню сайта
Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Счётчик посещений
Поиск
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ДОНЕЦКИЙ МНОГОПРОФИЛЬНЫЙ ЛИЦЕЙ № 124

Кого ми вчимо?

Дітей різного рівня розвитку: обдарованих, здатних, педагогічно запущених, із затримкою розвитку розумових і фізичних здібностей з медичними показниками,

що допускають навчання в загальноосвітній школі; з високим, середнім і низьким рівнем інтелектуального розвитку.

Дітей усіх цих  категорій поєднує одне - право на освіту.

Надання кожній дитині можливості самоствердження в найбільш значимих для нього сферах життєдіяльності, де в максимальному ступені

розкриваються його здібності і можливості.

В основу всього загальноосвітнього процесу у закладі покладені наступні принципи:

  • Принцип цінності особистості і її унікальностей                полягає у визнанні самоцінності особистості кожної дитини, неповторності індивідуальності, здатності дітей і, відповідно, утвердженні необхідності побудови освітнього процесу,орієнтованого на максимальний розвиток цієї індивідуальності.
  • Принцип пріоритету особистісного розвитку                           полягає в розгляді процесу особистісного розвитку дитини як ведучої ланки освітнього процесу.
  • Принцип орієнтації на зону найближчого розвитку,                       що включає всяку диференціацію навчання відповідно до індивідуального темпу засвоєння і здібностей дитини, що забезпечує доступний для нього "рівень труднощів" в освоєнні фрагментів змісту освіти, так і побудова разом з кожним учнем індивідуальних зон його особистісного розвитку.
  • Принцип емоційно-ціннісної орієнтації освітнього процесу - передбачення єдності почуття, думки і поводження в педагогічному процесі.  Це забезпечується як підтримкою особливої системи міжособистісних             відносин, так і спеціальною побудовою навчальних планів і програм.